17 grudnia 2016

Czarna bluzka z wycięciem na dekolcie | Sammydress


W dzisiejszym zestawie chcę pokazać Wam bluzkę z Sammydress, którą dostałam już jakiś czas temu. Pomysł z dziurą na dekolcie bardzo mi się spodobał. Niestety jest dość krótka, pasuje jedynie do spodni z bardzo wysokim stanem. Wykończenie dziury pozostawia wiele do życzenia. Możecie zobaczyć dzisiaj również narzutkę od Gamiss, którą pokazywałam tutaj - klik.

bluzka - TUTAJ 
narzutka - TUTAJ
legginsy - F&F
zegarek - TUTAJ
torebka - F&F
buty - CCC

  
Dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem! :)

32 komentarze :

  1. Swietna ta bluzka!!! I pazury jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ekstra stylizacja! Jedna z najlepszych jakie widzę w Twoim wykonaniu ;) Bluzka jest mega oryginalna i idealnie pasuje do płaszczyka/narzutki. Poklikane :* 14,76$, 9,21$, 2,78$

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka jest świetna :) Bardzo ładna stylizacja :) Poklikane :) 9.21$ 14.76$ 2.78$
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszczyk jest uroczy ^^ paznokcie również cudne ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka wpadła mi w oko :) boskie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, a ta bluzka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą sama narzutkę jest super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w tym zestawie, super pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja, piękne paznokcie! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna narzutka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się Twoja torebka :) świetne paznokcie! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, podoba mi się narzutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką narzutkę, ale jakoś nie za specjalnie podoba mi się jej wykończenie, ale na Twoich zdjęciach wygląda super :) Cudnie wyglądasz :) klik 14.76;9.21;2.78

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie paznokcie, piękna torebeczka i super narzutka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Narzutka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Narzutka świetna, fajnie się całość komponuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkie narzutki! Sprawdzają się w różnych kombinacjach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ta bluzka, podobna sukienkę teraz sobie kupiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie wygladas ! fajna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do bluzeczki proponuję delikatną wstawkę z koronki ręcznie robionej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja, ale najbardziej spodobała mi się torebka. Pasuje idealnie.

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie ;) śliczna torebka ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka